Vardagsbestyr

Har precis lagat dom godaste veganpannkakorna ever! Eller, det vet jag ju i och för sig inte eftersom det är första gången jag lagar veganpannkakor, men dessa smakar superduperlikt pannkakor som innehåller ägg och mjölk så det kan ju liksom inte bli bättre, tänker jag! Du hittar receptet här (och tack Towe för tipset!).
 
Igår efter jobbet så hade jag tänkt att åka ner till stan och fixa lite grejer, men det slutade med jag blev ombedd att kvalla, så jag spenderade således kvällen på jobbet. Sammalagt var jag där i 15 timmar. Tur att man har ett sånt himla kul jobb! Så idag unnade jag mig en slappmorgon/förmiddag/halv eftermiddag innan jag åkte ner på stan, åt sushi, inhandlade lite basickläder på hm och en flaska vin och gul målarfärg och sen körde jag till maxi där jag inte alls skulle handla så mycket men det slutade med att jag handlade för 1131:-. Haha, okej..? Fattar inte hur det gick till men jaja haha. Hårfärgen sitter i håret och nu måste jag checka av disken från min vardagssaker-som-ska-klaras-av.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0