Sooner or later, you will do my will.

Jag är redo för festival. I lördags eftermiddag kom Panda-Emelie hit då vi skulle inhandla det sista tills vi ska till Bråvalla. Först besökte vi XXL Sport. Gissa om vi kände oss malplacerade. Men hade typ inget val eftersom jag var ute efter ett par gummistövlar och det var det bästa stället vi kunde komma på (dom vanliga skoaffärerna hade typ inga gummistövlar :( ). HIttade iallafall ett par svarta som satt bra över mina fotbollsvader, och Emelie fyndade ett par supervarma sockor eftersom hon är så himla frusen av sig.
Sen bar det var till Rusta, Tiger, Clas Ohlsons och Ikea. Vi köpte typ vattenpistoler, vattenflaskor i mjukplast som blir tunna när man druckit ur, vinglas i hårdplast, campingstolar, plastmuggar med mustacher på, kudde och fleecefilt, lås, minihögtalare, you name it. Tror inte att vi kan bli mer redo faktiskt.
 
På kvällen grillade vi quornfiléer. Vi kunde sitta ute och dricka folköl sålänge för det var sol ute, dock blåste det något förskräckligt och jag var typ rädd att grillen skulle välta och att vi skulle skapa en eldsvåda, men som tur var hände inte det. Ansgar var också med oss ute. Han lyckades faktiskt ligga still och njuta i solen, i skydd av vinden, bakom en buske, medan vi satt på vår filt och invigde dom nya minihögtalarna med att lyssna på Ola Salos nya album (kommer gråta ihjäl mig inombords när han spelar. Olis liksom <3 ) Nu är det bara exakt 16 dagar kvar tills jag sitter på tåget påväg till Norrköping och  Bråvalla. PEPPEN ALLTSÅ!! 



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0