Wherever you are, I am sunshine

Hej på er alla där ute!
 
Jag jobbar och sliter, igår jobbade jag från 06:45-22:00. Det var pretty hard eftersom det var finaste vädret ute och jag hade hellre velat ligga på balkongen och chilla. Men ja, det blir ju super med extra pengar tills jag ska ha semester, så ska väl egentligen inte klaga. OCH jag var med i Morgonpasset i P3 igår morse! Hade skickat in en bild där jag var sur över att jag skulle jobba hela dagen (dom har en hashtag som heter "pissmorgon"), så sen ringde producenten upp mig och frågade om jag ville prata med programledarna och det ville jag såklart! Om ni vill lyssna på det så klicka in på Morgonpassets hemsida, välj att ni vill lyssna på det programmet som gick 11/6 (välj det "med musik") och spola fram tills det gått 21 minuter, och sen kommer ni höra mig. Det fanns tyvär ingen länk som jag kunde länka till men ja.
 
Idag tar jag mina två pälsbollar och roadtrippar hem till mamma. Ska vara där över helgen och åker inte hem förens på måndag eftermiddag! Sån lyx alltså. Ska träffa Pop på lördag dag, och sen på kvällen så ska vi ha familjemys och typ grilla. Får ju passa på när alla vi tre syskon är samlade liksom.
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0