Sjuttonde mars

Våren börjar försiktigt tränga sig in i våra liv. Utanför fönstret kör traktorn förbi och sopar bort gruset som ligger på gatan, jag byter gardiner och tar äntligen ner min rosa julstjärna som hängt i mitt sovrumsfönster i ett kvartal.
 
Jag har varit i Eskilstuna idag tillsammans med två jobbarkompisar; vi åt glass, var i en stor inredningsaffär och njöt utav att vi var lediga. Jag somnade i bilen och pratade i sömnen.
Nu ska jag försöka städa i någon halvtimma till, sedan ta bilen förbi ica och hämta ut ett paket, köra förbi plantagen och köpa en blomma som jag ska ha i "hängglaskupa" i fönstret och sedan ska jag träffa upp Kelly för att yoga i 45 minuter innan jag, om jag känner mig rätt, totaldäckar framför någon ny serie, för idag såg jag klart sista avsnittetav säsong 3 av "American horror story".

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0