Nackspärr som in i helvete :@

Oki, känner att jag klagar en hel del i dom senaste inläggen men vafaan, är man sjuk så är man! Har ju haft ont i nacken sen i söndags, och idag på morgonen kunde jag nästan vrida huvudet åt sidorna fullt ut, så jag blev glad! Men sen idag när jag gick ifrån Täby Centrum så fick jag så in i helvetes ont så jag höll på att spy, hehe, skämtar inte. Well, får väl "skylla mig själv" eftersom jag inte gick med halsduk, men VEM vill gå med halsduk när detär 20 grader varmt ute? Satte iaf på mig den direkt när jag satte mig ner och väntade på bussen och har inte tagit av mig den sen dess. Nu har jag kommit hem från en liten promenillis med Mattias och kan nte röra på huvudet över huvud taget. Inte framåt, inte bakå, inte åt sidorna :@ ONTONTONT, jaaaa! Det bara dunkar i hela nacken, iiiisch! I don't like, no fucking way!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0