Jävla söndag

Hehe oki, den där söndagen som var så underbar i morse är helt bortblås nu. Är sur och irriterad på allt och alla. Jag är inte snäll och inte rolig. Har spenderar typ hela dagen med att kolla House och lyssna på Detektivbyrån, det är fint (:
Mattias åker snart till jobbet så jag blir ensam hemma inatt också. Ska väl dejta House ikväll antar jag, och äta omelett...
Blir nervös inför högskoleprovet som kommer gå åt helvete dåligt och är skiträdd för att jag inte kommer att komma in på nån skola till hösten! Blä, usch & fy, nej idag är inte min dag helt enkelt. Och mina svarta Cheap Monday-byxor är hel obekväma efter att jag tvättat dom, iih! :@ Det enda som är bekvämt idag är min gråa tjocktröja som Kabbe och jag målade på inför fjällenresan-08. Wonderful<3, ska lägga in en bild typ. Någongång, när jag orkar...
Och nej fy tusan, NU SNÖAR DET! Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååh! :@

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0