090516

Hej.

Sur: Idag har jag vaknat på totalt fel sida. Jag är sur, vresig och irriterad. Det kliar som fan i min näsa och jag är nervös för att ringa till ica på måndag. Jag vill äta Cheeseballs men tycker att jag är för tjock. Det är sol och blå himmel utanför mitt fönster, men jag vill verkligen inte gå ut. Och så har jag grym träningsvärk i min högra arm efter att vi har spelat Wii. Moget.

Igår: Änglar och Demoner var bra igår iaf, gå och se den! Jag har ju inte läst boken så jag kna inte jämföra hurvida dom följde den eller inte, men Mattias tyckte att dom följde den hyffsat! Och så lagade vi god mat och Stean och Lina också, jajamensan! Och jag brände min tunga med typ 200 grader varm smält dumle. Det blev ett sår.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0