Bara dårar rusar in

Jag är JÄTTEGODISSUGEN men orkar inte gå till affären och jag har ingenting här hemma som jag kan äta för den delen heller, alltså som är sött. Pretty hard!
Håller på att läsa böcker inför imon, är inte pepp alls faktiskt. Dom är tråkiga och dumma, eller så är det jag som är dum eftersom jag inte fattar nått, typ.
Idag hade vi info-möte i skolan, typ programansvarig och studivägledaren var där, dom var fett negativa och typ;
"Ja detta kommer bli skitsvårt och om man int klarar dessa kurser så får man inte gå ut på praktik och blablabla", och jag vet liksom att det typ är bra att veta det men man blir ju liksom sjukt stressad ocksp, plus att dom höll på att säga en massa andra stressande saker, USCH!
Plus att det är megasuperduperkallt ute och mina ben ser grisrosa ut i dom här strumpisarna (EJ SNYGGT) och nej det är helt enkelt ingen bra dag idag. Punkt slut!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0