OHMYGOD

Har typ precis varit med om världens mest omtumlande upplevelse; Ansgar blev skiträdd för en traktor när vi var ute och gick, och han lyckades på nått sätt HOPPA UR KOPPLET och springa iväg!!!!! :O Jag fick panik, och pulsen gick seriöst upp till 200, hela jag skakade och det enda jag tänkte var typ: Fanhelvetesjävlaskit, nu kommer han aldrig tillbaka. På nått sätt lyckades jag ändå behålla lugnet och gick lugnt och stilla emot honom och tog upp honom och skulle sätta på kopplet igen. Lättare sagt en gjort; traktorn börjar köra igen och Ansgar flippar totalt! Fick hålla i honom med all kraft jag hade och springa upp till lägenheten med honom. Nu ser mina armar ut som två klösbrädor och jag har ett relativt djupt sår i fingret, men det var det värt! HERREGUD ALLTSÅ! Jag skakar fortfarande, och Ansgar är helt slut.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag känner igen den där paniken. Minns då jag kanske var 16-17 år och familjens lilla hund lyckades smita ut genom grinden, sedan satte han fart nerför gatan. Jag hittade honom i en park några hundra meter bort efter 5-10 minuter. Tror aldrig att jag haft sådan panik, varken förr eller senare.



Men skönt att det slutade ganska bra, klösmärkena till trots.

2010-07-22 @ 16:26:19

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0