Nothing to do except hold on to NOTHING



Är jävligt opepp på allt. Helveteshultsfred... Jag som peppat forever! Kommer bli tråkigaste sommaren nu. Och jag kan inte åka till Arvika heller eftersom jag jobbar EN fucking jävla söndag som förstör allt, helvete. Fanfanfan. Allt kan bara dra åt helvete.

Upd. 17:05
Ser nu att det finns biljetter till Arvika för oss som har Hultisbiljett för 500 kronor. Hatar att jag jobbar den där fittiga söndagen rent ut sagt, har kollat och det verkar omöjligt att byta, men vill kanske ändå försöka? Tyvär kostar resan dit skitmycket så det blir nog ändå inte Arvika. Är så jätteledsen för att jag inte får se kent en ända gång i sommar. Gråter blod. Dummadumma jobb som bytte schema och förstörde så att jag inte kunde gå på nån spelning alls. Life sucks.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Inte Helsingborg i år igen? :)

2010-06-30 @ 17:46:29
Postat av: catti

Tänkte på dig när jag läste det om hultsfred! jag ba ohno stackars sara! fan va sämst ju ;/

2010-07-01 @ 16:25:04
URL: http://catherinerocio.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0