Tråkig tråkig dag.

Kan ju inte påstå att denna dagen har varit särskilt underhållande. Det började imorse med att jag var galet trött, sen tog jag sönder Sami's plektrum när jag försökte göra ett halsband av det. När jag skulle cykla till skolan hade dom skottat igen cykelförrådsdörren så jag fick trycka ut cykeln genom en 20cm bred springa, och när jag sedan börjar cykla så snöar det och blåser så himla mycket att jag inte kommer framåt. Tråcklar tillbaka cykeln i förrådet igen, går iväg till busstationen för att ta bussen till skolan, men då går den inte förens vid 10:06 (klockan var då 09:50 och jag började 10:15), så jag får gå-springa hela vägen till skolan= 3 fucking jävla kilometer i halv snöstorm. INTE OKEJ! Hade mascara i halva ansiktet och megablöt lugg när jag väl kom till skolan, bara fem minuter försent som tur var. På eftermiddagen hade vi dessutom världens segaste föreläsning om Barnkonventionen. Hon som föreläste var så himla tråkig och hade verkligen inget upplägg på sina papper utan hoppade fram och tillbaka hela tiden. För att lässa upp stämningen försökte Ida-Lisa lära mig alfabetiskt teckenspråk, det gick sådär haha! Fick iaf skjuts av Kelly hem, osm hade bil! Om jag inte hade fått det hade jag typ aldrig kommit hem typ. Nu har jag x antal sidor att läsa ikväll, plus att jag är så galet godissugen! Känns inte okej någonstans alltså! Usch!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vissa dagar ångrar man helt enkelt att man gick upp alls.

Men se det från den ljusa sidan, imorgon kan det bara bli bättre! :p

2010-03-01 @ 22:16:57

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0