Ett tidsfördriv att dö för.

Vet inte riktigt hur jag ska överlva 4,5 veckor på äldrevårdsplaceringen. Förlåt, men det varkar vara så SJUKT tråkigt. En gång idag höll jag faktiskt på att börja gråta av frustration över att det var så tråkigt. Det enda bra är att byxorna vi har på oss känns precis som pyjamasbyxor, och att det finns två hundar där! Har gosat litegranna med en svart mops och det var ju en bra grej. Iallafall, det värsta med det här är ju att jag ska ska försöka jobba in totalt 6 veckor på 4,5 veckor så att jag ska kunna vara hemms i jul så jag får vara där en massa timmar per dag och hela nästa vecka ska jag vara där fucking tio timmar om dagen jag kommer dö/inte ha något liv överhuvudtaget. Tack och hej för mig.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0