Fuck you very very much.

Effektivitet! Har fixat både internet och el till min nya lägenhet nu på morgonen, samt att jag hann ta världens sovmorgon! Ska cykla till jobbet om en halvtimme. Har helt nya patienter idag så måste läsa in mig i typ en timme eller nått. Jobbar kväll-dag nu. Det är ganska bra för även om man bara får sova sex timmar så känns det som ett jättelångt arbetspass och är klart på ett kick typ.
 
Annars har jag mest varit svinförbannad sedan igår. Arg på allt ungefär, vill bara kasta tallrikar mot en vägg. Blir såhär ibland. Vet inte varför men antar att jag inte behöver ta reda på det heller. Fuck off.

Kommentarer
Postat av: lilla p

svar: det är mamis lilla vita häst! även nuttis flickvän! haha

2013-04-19 @ 14:36:16
URL: http://lillap.devote.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0