Otursförföljd.

Jag vet liksom inte vad jag har gjort för fel för att ALLT ont ska hända mig...? Igår när jag var på praktiken så kollade jag min mobil, och när jag skulle lägga ner den i fickan råkade jag tappa den typ 20 cm och hela jävla skärmen gick sönder och jag såg typ bara vad det stod i ena hörnet. Ringde mami och ville typ dö och sådär och visste inte om jag skulle gråta eller skratta. Och nästa vecka hade jag ju planerat att köpa en ny säng (ÄNTLIGEN) men när jag kom hem igårkväll upptäckte jag att jag inte alls kunde göra det. SATFLÄSK! Men som mamma sa så blir väl allt bara bättre nu, för känns ju inte som om jag kan ha mer materiell otur iallafall.
Fick iallafall offra lite av mina julklappspengar och köpa den billigaste smartphonen jag snabbt kunde hitta och det blev en samsung galaxy y. Den funkar helt okej även om skärmen/kameran är sämre än på den gamla, men för det priset jag köpte den för får jag vara nöjd. Plus att jag ska beställa ett skitgulligt skal till den!
 
Hejdå min lilla zte blade!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0