Men du har redan glömt allt det där; jag är fortfarande här.

 


Jag har tråkigt och är festsugen så jag bjussar på en liten festlista sålänge.

 

När dansade du senast tryckare?
Tror det var på en utgång efter den här festen. Haha, första och antagligen sista gången som jag dansar tryckare ute. Hahahaha...

 

Låten som får en på omedelbart fredagshumör?
Jag älskar "Bulletproof" av La Roux, så den lyssnar jag alltid på när jag håller på att göra mig iordning inför en fest. "Narcotic" med Liquido är ju helt fantastisk den också, men just nu är den lite jobbig att lyssna på för det är min och Ida-Lisas låt å nu saknar jag bara henne när jag hör den.


Bästa festen någonsin?
Masqeradfesten, big time! Herregud; ALLT hände den festen vilket inkluderar pommes frittes och hissar. Sweet jesus, som Kelly sa till mig: "Det är försent Sara. DET ÄR FÖRSENT!!!!".

 


Drinkrecept som alltid funkar?
Piggelindrinkar (vodka+piggelinglass), och melondrinkar (mixad melon med vodka och sockerdricka)!

 

Värsta efterfestminnet?
Tror inte att det räknas som en efterfest, men det var iallafall efter en fest. Eller egentligen efter en endagarsfestival i Kristianstad -08. Vi var tvugna att vara ute hela natten och vänta på vårt tåg som skulle gå hem kl. 08 på morgonen och jag var OLIDLIGT bakis! Haha låg och hade fyllefrossa deluxe på en parkbänk, och när tåget väl kom så kunde jag bara sitta ihopkrupen i en ställning eftersom jag skulle kräkas annars. Och när vi byte tåg i Hässleholm så kräktes jag i en papperskorg på perrongen. Japp, that's me!

 

Youtube-klipp som man måste se på förfesten?
Brukar aldrig se på youtube-klipp på förfester so I dunno.

 

Har du hällt ett ölstop över någon?
Nope!

 

Värsta klädmissen i festligt sammanhang?
Kommer inte på några. Är i och för sig väldigt noga med at planera vad jag ska ha på mig så att det inte ska bli några missar.t

 

Sjukaste festivalminnet?
Hela SiESTA -08. Den var h.e.l.t urflippad. Deluxe. Innehöll hångel, överdoser, spyor, polishästar, borttappningar, trekanter, ljummet vitt vin i tetrapack och you name it! Alltså jag gjorde ju inte allting som jag rabblade upp nu, men det var bland annat allt sjukt vi (Jag, Pop och vår vän Natha) upplevde där. Kom hem från festivalen med blåmärken över hela benen utan en aning om vart jag fått dom ifrån. Så stabilt hahaha.


Bästa samtalsämnet med taxichauffören på vägen hem?
Brukar inte prata med taxichauffören pga är rädd för att åka taxi haha, men i somras så pratade jag en massa med en taxichaufför. Kommer dock inte ihåg om vad haha...

 

Stans bästa klubb?
Gillar ju Kåren. Okej, gillar var en underdrift; jag ÄLSKAR Kåren.

 

Oslagbar nattmat?
Den gången jag och Ida-Lisa hade varit på Sommarfest på Kåren och hade efterfest hemma hos henne och åt upp resterna av potatigratängen som vi ätit tidigare under kvällen. Har _aldrig_ ätit så god fyllemat som jag gjorde då!


 

Bästa festsällskapet?
Ida-Lisa, Pop och Marie. Inte nödvändigtvis tillsammans, jag är ganska bra på att ha tvåmannafester!

 

En dancemove som alltid fungerar?
Brukar mest hoppa runt och studsa så har inget direkt dancemove. Kanske får uppfinna nått studsbolls dancemove?

 

När är det dags att gå hem?
När man tror att ens katt är en kirurgläkare som har hand om ens patienter, haha!

 

Kommentarer
Postat av: Catti

alltså hahahahah flashbacks deluxe på både tryckarfesten och maskeradfesten xD

Svar: Så EPIC!
Cheapo

2013-10-28 @ 15:46:47

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0